7 věcí, které potřebujete vědět, než poprvé vyjedete

Při hledání ideálního firemního auta jste se nakonec rozhodli pro operativní leasing. Ukázalo se, že pro vaše podnikání je to zkrátka #DobrejPlan. Auto máte vybrané, smlouva je podepsaná a vy se nemůžete dočkat, až poprvé sednete za volant. Cítíte, jak nové auto voní, představujete si, jak při první testovací jízdě ladně kreslíte zatáčky. Než k vám nové auto na operák dorazí, připomeňte si ještě pár nejdůležitějších informací.

1. Máte se na koho obrátit

Číslo naší linky pro řidiče si zapište, nebo si z něj rovnou udělejte mantru. Bude to totiž alfa a omega našeho vzájemného vztahu. Linku +420 269 333 666 vytočte, kdykoli se vyskytne problém, nejasnost, obava nebo jenom dotaz. Na druhém konci čekáme 24/7. Vyřešíte tady mimořádné události, servis, pneumatiky i ztracené klíče na pláži v Chorvatsku. 

2. Papíry pohromadě

Pořádek dělá přátele, a pokud jde o papíry, platí to dvojnásob. My vám do auta přibalíme tyhle důležité:

  • osvědčení o registraci vozidla (malý techničák)
  • mezinárodní osvědčení o sjednaném pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (bílá karta)
  • dálniční známku a palivovou kartu se zapečetěnou obálkou obsahující PIN kód (pokud jsou součástí vybraných služeb)

Až budete auto přebírat, radši zkontrolujte, že složka s důležitými materiály obsahuje přesně to, co má. 

3. Palivová karta pro jednoduché tankování

Platební karta na palivo patří mezi služby, které si k operáku můžete zvolit. Tankovat s ní můžete snadno a rychle, aniž byste se museli starat o hotovost. Náklady a průměrnou spotřebu máte s palivovou kartou v malíčku. Chovejte se k ní jako k běžné kreditní kartě a nikdy nenechávejte PIN v její blízkosti.

4. Pravidelný servis místo lázní

Včas se objednat na pravidelný servis je jedna z mála povinností, které řidič s operákem musí ohlídat sám. Ale je to jednoduché, stačí si vybrat smluvní autoservis, volat můžete i naši linku pro všechny případy. Naši partneři z autoservisů dají autu speciální péči, aby zůstalo dlouho v dobré kondici. 

5. Všechno, co život nadělí

Někdy všechno nejde podle plánu. S tím se prostě počítá. Nehody, škody, škrábance, ťukance, ale i krádeže se dějí každému. Moc vám přejeme, aby se vám takové nepříjemnosti vyhnuly, když už se ale vyskytnou překážky na cestě, dejte nám o tom vědět. 

Zavolejte, i když vám to bude připadat jako banalita. I ty je totiž vždycky lepší řešit hned. Přečtěte si také náš článek o tom, jak postupovat při nehodě.

6. Řádně nahuštěné pneumatiky

Pneumatiky jsou doplňková služba, podobně jako palivové karty. Pokud tuhle službu máte, je jen potřeba kontrolovat, v jakém stavu pneumatiky jsou. Na konci zimní sezóny nebo když je s kolem něco v nepořádku se jen objednejte do smluvního servisu a tam se o vás postarají. 

Pozor, v jiném než smluvním servisu to nebude fungovat.

7. Opečovávaný miláček

Co straší řidiče na operák nejvíc? Přece faktura za nadměrné opotřebení. A jak se mu nejspolehlivěji vyhnout? Pečovat o auto lépe než o vlastní a každou maličkost s námi hned řešit. Podívejte se na článek, kde jsme celý proces předání podrobně popsali. (link, až bude článek online)

Ještě jste si nevybrali? Projděte si kompletní nabídku vozů nebo nám tu na sebe nechte kontakt.

Zdarma ke každé objednávce!

Ke všem vozům objednaným do konce června 2021 od nás dostanete dárek – elektrickou koloběžku DUCATI.

Vybrat si auto